Podatki o podjetju
K2 TRADE, d. o. o.
Cesta v Trnovlje 10,
Celje, 3000 Celje
Slovenija
DŠ: SI28273044
Matična številka: 5761620000
Telefon: 03 4911713
Email: k2trade@amis.net
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Varovanje osebnih podatkov
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).
Vrste uporabnikov
Z registracijo na www.beautifly.si postanete član K2 Trade. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
K2 TRADE se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.beautifly.si ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini www.beautifly.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med K2 TRADE in kupcem je v spletni trgovini www.beautifly.si sklenjena v trenutku, ko K2 TRADE kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za K2 TRADE kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku K2 TRADE in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13 uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, VALÚ Moneta ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.beautifly.si
Načini plačila
Spletna trgovina www.beautifly.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
s Paypalom na račun podjetja,
s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
preko mobilnega telefona z VALÚ Moneta.
Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 100,00 € so brezplačni, do 100,00 € je cena pakiranja in dostave 4,00 €.
Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovinici K2 TRADE v Celju. V tem primeru stroškov prevzema ni.
V primeru naročila samo virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Za dostavo v druge države EU je strošek poštnine odvisen od višine naročila.
Izdaja računa
K2 TRADE po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.beautifly.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.beautifly.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov
3. Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo, plačilo z VALÚ Moneta ali plačilno kartico.
4. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (k2trade@amis.net) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: K2 TRADE, d. o. o.
Cesta v Trnovlje 10,
Celje, 3000 Celje
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnost
K2 TRADE, d. o. o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Komunikacija
K2 TRADE, d. o. o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo K2 TRADE, d. o. o. izrecno spoštoval.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.beautifly.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
K2 TRADE, d. o. o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da K2 TRADE, d. o. o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo K2 TRADE, d. o. o. kupca obvestil spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
K2 TRADE, d. o. o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. K2 TRADE, d. o. o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova k2trade@amis.net Postopek obravnave pritožbe je zaupen. K2 TRADE, d. o. o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
K2 TRADE, d. o. o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si K2 TRADE, d. o. o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. K2 TRADE, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).